HA i markeds- og kulturanalyse

play

Præsentation af uddannelsen

HA MAK lærer dig at forstå omskiftelighed i markeder og forbrugeradfærd. Du lærer at identificere og forudse nye kulturelle mønstre og forbrugertrends – og udvikle virksomheders produkter og marketing, så virksomheden er på forkant med markedet og kundernes behov.

Vil du vide mere?

På cbs.dk kan du lære mere om uddannelsen:

  • Uddannelsens faglige indhold og opbygning
  • De særlige udfordringer på uddannelsen
  • Hvad du kan bruge uddannelsen til
  • Adgangskrav og information om optagelse
Læs mere på cbs.dk

Deltag i events

Se alle events

Studerende på HA MAK

Hør hvad studerende på HA MAK har at sige om studievalget og hverdagen på studiet. Og kontakt dem med dine spørgsmål.

LAURA SØGAARD

Læs mere

ANDREAS KARGAARD KRISTENSEN

Læs mere

FREDERIKKE TRIER ORTMANN

Læs mere

AMALIE HAUBO

Læs mere

NANNA LØVSTRØM OLSEN

Læs mere

KERSTI CLAUSEN

Læs mere

Måske du også kunne være interesseret i

Her kan du se de andre uddannelser, HA MAK særligt er fagligt beslægtet med – samt de uddannelser, andre ofte søger sammen med HA MAK.

Se alle uddannelser

Se også

Studielivet på CBS

Du kan høre mere om studielivet på CBS, hvordan det er at bo i København og meget mere.

Læs mere om studie

Sammenlign uddannelser

Du kan se, hvilke faglige interesser uddannelsen særligt retter sig mod, og sammenligne uddannelserne på tværs.

Læs mere her

Før du vælger

Gode tips til at sammenligne vores uddannelser og de fem vigtigste ting at tænke over, før du træffer dit endelige valg.

Læs mere her